Tuesday 3 April 2012

KECOH, ADAM ADLI KENA TUMBUK SAMPAI NAZAK?


Tanjong Malim, 3 April – Pihak UPSIkena terbaca di blog-blog yang menyatakan bahawa MAHASISWA BERMASALAH daripada UPSI ini kena tumbuk oleh penduduk kampung di kerinchi.

Pagi tadi penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi seramai 433 keluarga telah turun untuk menyaksikan bermulanya era baru dalam kehidupan mereka, kerana pembangunan rumah baru mereka akan bermula.

Tapi bila tiba di tapak, mereka disambut dengan ganas oleh samseng-samseng Pakatan Haprak yang dibawa oleh Nurul Izzah. Yang hairannya, kebanyakan samseng-samseng ini datangnya dari luar. Baca lagi di sini.

Namun terdapat maklumat yang beza dilaporkan oleh Adam Adli dengan Setpol Nurul Izzah Yb Lembah Pantai. Di bawah ni pula twitter dari Setpol Nurul Izzah. Dia kata Adam Adli yang berada di kawasan Lembah Pantai (tempat merobohkan flat 4 tingkat) telah ditumbuk dan ditendang.

saje buat fitnah nak sensaikan berita. Sama macam ke demo di UPSI yang 
dikatakan patah tulang rusuk dan nazak kahkahkah

Berbeza dengan laporan di Twitter Adam yang menyatakan dia hanya di pukul dua das. Macam mana plak ni? So mana satu yang betul sekarang ini? Nampak sangatlah budak-budak Solidariti Mahasewel Malaysia (SMM) sengaja mempermainkan isu kononnya dipukul oleh orang UMNO di Lembah Pantai.

belum nazak lagi rupanya baru kena dua das je kahkahkah

Namun kesasihan maklumat ini belum dapat dipastikan lagi. Baca selanjutnya di sini dan sini.

No comments:

Post a Comment