Tuesday 20 March 2012

SAH, BATCH AMBILAN JULAI 2008 AKAN BERKONVO PADA BULAN MEI!!!


Tanjong Malim, 20 Mac – Tarikh Istiadat Konvokesyen Keempat Belas Universiti Pendidikan Sultan Idris akan diadakan pada hari dan tarikh seperti butiran berikut :

TARIKH : 7 MEI 2012 (ISNIN) DAN 8 MEI 2012 (SELASA)

Sebelum ini, pihak UPSIkena dimaklumkan bahawa ramai mahasiswa UPSI ambilan Julai 2008 yang agak keliru sama ada konvokesyen ini adalah termasuk sekali dengan batch ambilan Julai 2008 dan juga batch ambilan Disember 2007.

Mengikut maklumat yang diperoleh daripada pihak akademik UPSI melalui halaman Facebooknya telah mengesahkan bahawa Istiadat Konvokesyen Keempat Belas kali ini adalah termasuk dengan batch batch ambilan Disember 2007 dan juga ambilan Julai 2008 YANG TELAH TAMAT PENGAJIANNYA SAHAJA!
termasuk batch ambilan Julai 2008 

Istiadat Konvokesyen Keempat Belas 2012 juga TERMASUK UNTUK PELAJAR DPLI JAIS/BISTARI/ dan yang telah tamat pengajian. Bagi mahasiswa yang ingin mendapatkan maklumat mengenai konvokesyen kali ini bolehlah melayari laman web ini.

klik untuk besarkan imej

Surat jemputan konvokesyen BOLEH DICETAK MULAI 7 APRIL 2012 serta sebarang surat berkaitan konvo tidak akan diposkan ke rumah oleh pihak UPSI. Bayaran yuran Konvokesyen hanya boleh dibuat selepas makluman dari BHEA dibuat.
klik untuk besarkan imej

klik untuk besarkan imej

Diharapkan tiada lagi keraguan tentang batch mana yang akan berkonvo pada awal bulan Mei nanti. Sekiranya terdapat sebarang permasalahan bolehlah merujuk kepada pihak yang berkaitan. Pihak UPSIkena mengucapkan SELAMAT BERGRADUAT kepada anda.

No comments:

Post a Comment