Thursday 29 March 2012

PRO-M BENGANG SEBAB TAK BOLEH BERDEMO?

Tanjong Malim, 29 Mac – Kementerian Pelajaran Malaysia menyatakan bahawa seramai 5500 graduan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (ISMP) yang telah ditemuduga bakal dipostingkan secara berperingkat bermula bulan depan.

Namun penempatan lepasan ISMP yang telah ditemuduga oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan (SPP) yang berakhir 16 Mac lalu tertakhluk kepada kekosongan, pilihan opsyen dan cukup syarat kelayakan.

SPP akan memanggil semula calon-calon yang tidak dibenarkan untuk menyertai sesi temuduga atas sebab-sebab tidak cukup syarat untuk menghadiri sekali lagi sesi temuduga itu yang dijangkakan diadakan pada masa terdekat.

sila klik untuk besarkan imej

Pihak UPSIkena mengucapkan selamat berposting kepada yang berjaya kepada yang tidak berjaya jangan berputus asa, rezeki Allah ada di mana-mana. Kepada yang suka berdemo, TERUSKAN BERDEMO sebab kemungkinan anda akan digantung pengajian lebih tinggi seperti AA selama 3 semester.

Pihak UPSIkena mencadangkan untuk masa akan datang, pihak kerajaan khususnya KPM tidak mempostingkan para pendemo, perusuh yang membuat kacau dan menjatuhkan nama universiti dan kerajaan. Sebaik-baiknya DIBUANG TERUS DARIPADA PENGAJIAN kerana mereka lebih cenderung berpolitik daripada mendidik anak bangsa.

1 comment:

  1. Yessss Jgn bagi peluang kepada pengkhianat Bangsa dan penjenayah

    ReplyDelete