Sunday 25 September 2011

YDP MPP:Bas Sehala Di Mansuhkan



                                                                   (klik gambar untuk besarkan saiz)

Tanjong Malim, 24 Sept. – Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris, Muhammad Afiq Fikri Mislan  mengumumkan di wall facebooknya sebentar tadi masalah  bas sehala yang  menimbulkan pelbagai masalah dan kekeliruaan kepada  mahasiswa-mahasiswi UPSI  yang diperkenalkan bermula semester ini telah  dimansuhkan dan bakal beroperasi seperti sedia kala bermula isnin ini.

Semoga dengan pengumuman ini, diharapkan bakal melenyapkan penderitaan dan kesukaran yang telah dilalui oleh semua pengguna Bas kitaran UPSI pada semester ini.

Kami dari pihak UPSIkena juga ingin mengucapkan tahniah dan syabas kepada barisan Majilis Perwakilan Pelajar UPSI 2011 (MPP) kerana memperjuangkan  kebajikan pelajar yang rata-rata terjejas dengan pengenalan Bas sehala ini.

Berikut dilampirkan butiran-butiran maklumat laluan bas yang bakal beroperasi Isnin ini :

KUO-PT-PC : 5 BAS
KUO-PT : 8 BAS
KAB-PC : 3 BAS
KAB-PT : 8 BAS
PT-TMN B : 3 BAS UPSI
KETOYONG : 1 COESTER
PEKAN : 1 BAS UPSI

Selain itu juga, didalam pesanan yang ditinggalkan ini juga,YDP MPP saudara Afiq memohon jasa baik pelajar-pelajar senior untuk membantu adik-adik Junior semester 1 sekiranya timbul salah faham mengenai destinasi dan bas yang perlu mereka naiki.


No comments:

Post a Comment