Friday 30 September 2011

GEMPAR!!! Individu Yang MEMFITNAH Pensyarah Sudah Dikenal Pasti

Tanjong Malim, 29 Sept. – Pihak UPSIkena telah menerima satu kiriman e-mel yang dihantar oleh individu yang ‘dirahsiakan identitinya’ yang menyatakan pensyarah tersebut sebenarnya telah difitnah oleh individu yang berstatus ‘Dr.” Beliau menyatakan bahawa sebenarnya artikel yang disiarkan oleh UPSIkini adalah FITNAH kerana pensyarah tersebut sebenarnya tidak DITANGKAP KHALWAT seperti yang digembar-gemburkan oleh UPSIkini dan MAHASISWA PENDIDIK

Bertindak atas maklumat awal yang dimiliki daripada e-mel yang telah dikirimkan oleh individu yang prihatin, SKUAD RISIKAN UPSIkena telah membuat risikan awal berkaitan dengan KES BERPROFIL TINGGI tersebut berdasarkan kepada maklumat yang diberikan.
 
Berdasarkan kepada siasatan awal yang dibuat, UPSIkena mendapati tuduhan ini adalah BERKEPENTINGAN kepada ‘Dr.’ tersebut dan kerana terlalu IRI HATI dengan kejayaan yang dimiliki oleh pensyarah tersebut. ‘Dr.’ ini merupakan DURI DALAM DAGING kepada fakulti tersebut kerana dikatakan sering MEMFITNAH pensyarah tersebut dengan menabur fitnah kepada UPSIkini.
Nantikan pendedahan yang seterusnya daripada UPSIkena berhubung dengan kes ini. Bersama-sama kita membanteras gejala fitnah ini daripada berleluasa. UPSIkini dan MAHASISWA PENDIDIK ADALAH PENYEBAR FITNAH TERKEMUKA.

1 comment:

  1. teruskan usaha upsiKENA.jangan dilayan juak2 "bangang" MP dan sekutunya.. Cakap je lebih dorang tue, tapi hampas..lebih elok hampas sawit dri dorg.

    ReplyDelete