Sunday 1 January 2012

PEMIMPIN BESAR MAHASISWA PENDIDIK BERMAIN PLAY SAFE DALAM ISU ADAM ADLI, TIADA KELIBAT PEMIMPIN MP DALAM DEMONSTRASI


Tanjong Malim, 1 Dis. – Tiada kelihatan beberapa kelibat PEMIMPIN BESAR MP di dalam demonstrasi semalam dilihat sebagai tanda awal kepada keretakan hubungan antara PRO-M tersebut.

Menurut unit risikan UPSIkena yang berada ditempat kejadian semalam mendapati kelibat PEMIMPIN BESAR MP tersebut dilihat memerhati dari jauh sambil mendapatkan info daripada rakan-rakan yang pergi kesana.

Adakah ini tanda bahawa MP tidak bersetuju dengan TINDAKAN ADAM ADLI yang dilihat melampau batas-batas norma seorang mahasiswa pendidikan? Ataupun menyokong dalam masa yang sama tidak menyokong?

Namun, tindakan PENGECUT PEPIMPIN BESAR MP tersebut turut dipersoal oleh segelintir penyokong tegar gerakan tersebut di dalam halaman rasmi KSMP di Facebook. Tindakan MP dilihat mahu menyelamatkan ‘PERIUK NASI’ mereka berkaitan dengan POSTING.

Dimana isu yang dilaungkan dalam menyatakan sokong terhadap Adam Adli? Atau hanya sekadar melepaskan batuk ditangga kerana takut dicop sebagai tidak menyokong tindakan Adam, walhal mereka sebenarnya memang tidak menyokong sama sekali tindakan Adam.

Tidak guna hanya berani dalam Facebook tetapi takut untuk berdepan dengan realiti sebenar. Kenapa PEMIMPIN BESAR MP bersikap demikian? Takut HILANG UNDIKAH semasa PRK nanti? Jangan baling batu sembunyi tangan.

No comments:

Post a Comment